Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Akan Menamatkan Sokongan Untuk Skype “Classic” Pada Bulan November Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Akan Menamatkan Sokongan Untuk Skype “Classic” Pada Bulan November Ini

Microsoft sebelum ini telah mengumumkan yang mana Skype “Classic” atau Skype 7.0 akan berhenti berfungsi pada desktop selepas bulan September 2018. Walaubagaimanapun, ramai pengguna yang masih aktif menggunakannya, dan meminta Microsoft meneruskan sokongan untuk versi berkenaan.

Skype 8.0

Lanjutan daripadanya, Microsoft telah menangguhkan penamatan sokongan untuk Skype 7.0, dan hari ini mengumumkan yang mana versi berkenaan akan ditamatkan sokongan pada 1 November 2018 kelak.

Dengan penamatan sokongan ini, ia sekaligus akan memerlukan semua pengguna menaik-taraf kepada Skype 8.0 yang menawarkan rekaan lebih moden berbanding rekaan lama yang mungkin selari dengan ramai pengguna. Peralihan ini juga dikatakan penting kerana ia akan memudahkan penambah-baikkan serta pengenalan ciri baru dengan lebih pantas kepada pengguna berbanding versi lama.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Io97X5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.