Hi! Welcome Back and Stay Tune! #GalaxyNote9 – Storan Sehingga 1TB Untuk Anda Menyimpan Pelbagai Gambar Dan Video - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

#GalaxyNote9 – Storan Sehingga 1TB Untuk Anda Menyimpan Pelbagai Gambar Dan Video

Pada hari ini, ramai pengguna sering merakamkan pelbagai detik-detik menarik untuk dikongsikan melalui laman sosial – tidak kira dalam bentuk video mahupun gambar. Walaubagaimanapun, pada kebanyakkan peranti mudah-alih dengan storan terhad, pengguna akan menghadapi masalah apabila storan penuh dan perlu memadam sejumlah gambar yang diminati mereka.

Hal ini mungkin merunsingkan pengguna, selain keperluaan untuk bergantung kepada perkhidmatan salinan pendua lain.

Samsung Galaxy Note 9

Bagi pengguna Galaxy Note 9, ini mungkin bukan suatu masalah besar. Hal ini kerana peranti ini sendiri hadir dengan storan sebesar 512GB secara terbina.

Tidak cukup dengan itu, pengguna turut boleh menambah kad mikro-SD bersaiz sehingga 512GB, sekaligus menjadikan peranti anda bersaiz mencapai 1TB.

Dengan ini, ia sekaligus membolehkan anda menyimpan pelbagai detik-detik manis anda dalam bentuk video atau gambar tanpa perlu memadamnya atau perlu memindahkannya kepada peranti lain.

Bagi anda yang sering merakamkan gambar dan video, boleh dapatkan Galaxy Note 9 ini pada harga bermula RM3699 di Malaysia.

Layari : Samsung Galaxy Note 9

Ini adalah advertorial daripada Samsung.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NsroZh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.