Hi! Welcome Back and Stay Tune! Paparan Skrin ASUS ROG STRIX XG49VQ Diperlihatkan – Paparan Gaming Super Ultrawide - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Paparan Skrin ASUS ROG STRIX XG49VQ Diperlihatkan – Paparan Gaming Super Ultrawide

Paparan skrin gaming dengan resolusi besar dan kadar segar semula yang laju kini boleh dikatakan sesuatu yang semakin biasa di kalangan penggemar permainan komputer. ASUS sebuah syarikat yang tidak asing lagi dengan siri paparan gaming mereka yang serba besar dan mahal.

ASUS baru sahaja memperlihatkan paparan skrin terbaru mereka, ASUS ROG STRIX XG49VQ di acara Incredible Intelligence mereka, dan ia hadir dengan beberapa ciri yang boleh dikatakan agak menarik.

Paparan ROG STRIX XG49VQ ini bersaiz 49 inci dan hadir dengan ratio 32:9, yang dipanggil Super Ultrawide, dan mempunyai resolusi DFHD, ataupun Double Full HD (3840 x 1080 pixel). Dengan kadar segar semula 144Hz, paparan ini boleh digunakan untuk pelbagai tugasan dengan satu skrin sahaja, ataupun untuk bermain permainan komputer yang boleh memanfaatkan skrin lebar ini.

Ia turut hadir dengan ciri-ciri seperti AMD FreeSync 2, sokongan untuk HDR melalui piawaian VESA Display HDR 400, dan juga aplikasi-aplikasi gaming seperti ShadowBoost, GameVisual dan AppSync.

Buat masa ini, pihak ASUS masih belum mengesahkan lagi jika paparan ini akan memasuki pasaran tempatan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2z2YNQ1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.