Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tujuh unta yang lari dari sarkas menuju supermarket - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tujuh unta yang lari dari sarkas menuju supermarket

 19 November 2018 
https: img-o.okeinfo.net content 2018 11 19 18 1979808 kabur-dari-sirkus-tujuh-unta-datangi-supermarket-di-jerman-t2BVKxJgxk.jpg  
Unta-unta tersebut berkumpul di lapangan parkir Lidl. (Foto:Polis  Celle)


BERGEN - Sekeping foto aneh yang memperlihatkan beberapa ekor unta berkeliaran di bawah terang bulanb berdekatan sebuah supermarket di Bergen, Jerman. Kejadian membuat warga yang kebingungan menghubungi polis . 

Polis  yang merespons panggilan pada Isnin malam pukul 23.30 waktu setempat mengatakan, unta-unta tersebut merupakan binatang sarkas yang terlepas dari kandangnya.

Berdasarkan keterangan Jurucakap Polis Kota Celle, Thorsten Wallheinke yang dilansir Metro, 19/11/2018  unta-unta tersebut berhasil keluar setelah salah seorang pekerja tidak sengaja meninggalkan gerbang kandang terbuka. 

“Salah seorang pekerja sarkas tidak menutup gerbangnya dengan baik, jadi hewan-hewan itu berhasil keluar,” kata Thorsten.
Polis di Celle sepertinya melihat sisi lucu dari insiden tersebut. Melalui akaun Twitternya mereka berseloroh bahwa unta-unta tersebut sedang “Menunggu harga yang tepat”. Polis  mengatakan hewan-hewan tersebut sudah ditangkap dan kembali ke sarkas dengan selamat.



✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2QPRoLK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.