Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anda Kini Boleh Menyemak Ringkasan Penggunaan Grab Sepanjang 2018 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anda Kini Boleh Menyemak Ringkasan Penggunaan Grab Sepanjang 2018

Grab merupakan salah satu aplikasi yang agak popular di Malaysia – dimana ia membolehkan anda menggunakannya untuk membuat tempahan pengangkutan ke sesuatu destinasi, selain turut boleh digunakan untuk membuat tempahan makanan. Grab sedia beroperasi disejumlah bandar-bandar utama seluruh Malaysia.

Terkini, dengan hadirnya penghujung 2018, pihak Grab turut menyediakan ringkasan penggunaan perkhidmatan berkenaan oleh setiap pengguna. Pengguna boleh membuka aplikasi Grab, dan menyemak penggunaan dan ringkasan anda melaluinya.

Grab 2018

Ringkasan ini menyertakan data seperti kekerapan anda menggunakan Grab sebagai pengangkutan, jumlah perjalanan yang telah diambil, makanan yang paling kerap anda tempah, dan beberapa yang lain. Tiada sebarang data berkaitan wang yang telah dibelanjakan yang disertakan oleh Grab – yang mana mungkin turut menjadi minat ramai pengguna untuk mengetahuinya.

Untuk mengakses ringkasan 2018 ini, anda hanya perlu membuka aplikasi Grab utama, dan melihat pada “kad” pertama yang dipaparkan pada halaman utama aplikasi berkenaan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2LEIU8n

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.