Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple MacBook Air Baharu Kini Boleh Didapati Di Malaysia – Harga Bermula RM5249 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple MacBook Air Baharu Kini Boleh Didapati Di Malaysia – Harga Bermula RM5249

Apple MacBook Air generasi terbaru diumumkan pada penghujung bulan Oktober lalu. Selepas lebih sebulan, ia akhirnya dijual di Malaysia hari ini pada harga bermula RM5249.Ini ialah model dengan pemproses Intel Core-i5 generasi kelapan, memori sebesar 8GB RAM dan storan 128GB SSD.

Ia turut ditawarkan pada harga RM11,229 dengan memori sebesar 16GB RAM dan storan 1.5TB SSD. MacBook Air generasi baru ini turut hadir dengan skrin 13″ Retina Display, sistem pengimbas cap jari Touch ID dan dua port USB-C Thunderbolt. Turut disertakan ialah pad sesentuh dengan sistem timbal balas haptik Force Touch.

Papan kekunci juga menggunakan rekaan suis rama-rama generasi terkini. Ia adalah model kemaskini yang sudah lama dinantikan pengguna kerana akhirnya mempunyai rekaan yang sama dengan MacBook Pro yang lebih berkuasa.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2zJIs41

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.