Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gunakan ular berbisa untuk perkosa mangsanya, namun akhirnya... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gunakan ular berbisa untuk perkosa mangsanya, namun akhirnya...


30/11/18
https: img.okeinfo.net content 2018 11 29 18 1984592 gunakan-ular-berbisa-untuk-ancam-dan-perkosa-korbannya-pria-di-china-tewas-digigit-juov4MUu5E.jpg 
Gambar hiasan

JIANGXI -  Ramai orang suka memelihara hewan eksotis sebagai hewan peliharaan meskipun beberapa ada yang berbahaya dan bahkan mematikan. Baru-baru ini, warganet di China dihebohkan dengan insiden aneh yang terjadi di kota Jiangxi, Fuzhou.

Pada 22 November, seorang lelaki ditemui mati di sebuah kamar hotel setelah seorang wanita membuat laporan  polis  bahwa lelaki itu telah memperkosanya.

Menurut laman berita Miaopai yang dilansir World of Buzz, Khamis (29/11/2018), wanita itu membuat laporan kepada polis  dan memberi tahu mereka cerita aneh di mana lelaki itu membawa tiga ular berbisa ke kamar hotel. Dia kemudian meminta wanita itu untuk berhubungan seks dengannya, namun ketika ditolak, dia mengancamnya dengan menggunakan ular-ular yang dibawanya.

Tak ada pilihan lain, wanita itu menyerah dan membiarkan si lelaki memperkosanya. Setelah melakukan perbuatan jahatnya, lelaki itu kemudian pergi ke kamar mandi hotel dan bersantai di bak sambil bermain dengan ular-ular mematikan yang dibawanya, tetapi beberapa saat kemudian dia tiba-tiba menjerit dan menyuruh wanita itu meninggalkan kamar kerana dia telah digigit oleh salah seekor ular peliharaannya.

Lelaki  tersebut mengatakan kepada wanita itu untuk tidak menelepon polis atau mencari  rawatan perubatan. Wanita itu dengan cepat meninggalkan hotel dengan teksi dan terus menuju ke balai  polis untuk membuat laporan atas perkosaan yang baru saja dia alami. 

Ketika polis  tiba di lokasi kejadian, mereka menemui lelaki itu sudah tak bernyawa kerana gigitan ular. Pihak keselamatan kemudian menangkap ketiga ular yang masih berada di ruangan itu. Kes ini masih dalam siasatan polis . 

Kejadian ini langsung menjadi bahan perbincangan hangat warganet   China  di media sosial. Banyak yang mengatakan bahwa lelaki tersebut layak mendapatkan balasan atas perbuatannya yang mengancam dan memperkosa wanita yang bersamanya. Tetapi, ada juga sebahagian warganet yang menyalahkan korban dan mengatakan bahwa si perempuan tidak seharusnya mengikuti lelaki itu ke kamar hotel.
sumber :Okezone


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Sire4o

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.