Hi! Welcome Back and Stay Tune! Siri Xiaomi Mi 8 Menerima Kemaskini MIUI 10 Android Pie – Sokongan Rakaman 960FPS Dan Night Mode - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Siri Xiaomi Mi 8 Menerima Kemaskini MIUI 10 Android Pie – Sokongan Rakaman 960FPS Dan Night Mode

MIUI 10 adalah sistem operasi baru dari Xiaomi untuk peranti mereka. Ia adalah sistem operasi berasaskan Android dan mempunyai rekaan serba baru dari gabungan iOS dan Android Pie. Ia mempunyai banyak ciri menarik, rekaan antaramuka serba baru serta integrasi kecerdasan buatan untuk prestasi.

Siri Xiaomi Mi 8, iaitu Mi 8 dan Mi 8 Explorer Edition kini mula menerima kemaskini MIUI 10 berasaskan Android Pie. Tetapi siri Mi 8 lain seperti Mi 8 Pro (Mi 8 UD) dan lain-lain masih perlu tunggu. Dalam kemaskini ini, ia hadir dengan sokongan rakaman gerak perlahan 960FPS dan juga Night Mode untuk menangkap gambar di waktu malam atau suasana kurang cahaya dengan kualiti yang lebih baik.

Sayang sekali, kemaskini ini masih lagi untuk peranti versi China dan bukannya untuk global. Versi global mungkin akan hadir dalam masa yang terdekat.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2EO3HWB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.