Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isteri Jumpa Zakar Palsu Dan Tompok Darah Dalam Seluar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isteri Jumpa Zakar Palsu Dan Tompok Darah Dalam Seluar



Isteri Jumpa Zakar Palsu Dan Tompok Darah Dalam Seluar | Dengan hati yang agak kecewa, seorang wanita yang mahu dikenali Nursalina telah melakukan aduan kepada pihak polis untuk melaporkan bahwa suaminya adalah seorang perempuan tulen dan merasa ditipu hidup-hidup.
Temberang suami nursaina terbongkar setelah ia menemui tompokan darah dan juga benda yang menyerupai kelamin lelaki di seluar suaminya icha Zesar yang dinikahinya sejak setahun lalu.
Pihak polis yang menerima aduan terus membuat tanggkapan kepada icha Zesar dan membuat pemeriksaan di hospital untuk mengesahkan tuduhan pengadu.
Setelah terbukti icha zesar kini ditahan dibalai polis tersebut dan bakal dihukum 10 bulan penjara, minta maaf kepada pembaca karena info ini tidak didedahkan sepenuhnya atas sebab sebab tertentu.
The post Isteri Jumpa Zakar Palsu Dan Tompok Darah Dalam Seluar appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.





Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.