Hi! Welcome Back and Stay Tune! Suami Gigit Biji Kelentit Isteri Sampai Putus - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Suami Gigit Biji Kelentit Isteri Sampai Putus

1

 

Suami Gigit Biji Kelentit Isteri Sampai Putus | Bekas pekerja binaan yang baru balik ke Indonesia pada minggu lepas telah dihadapkan ke Mmahkamah Kel. Masjid kota medan selepas ditahan pihak polis kerana menggigit biji kelintit isterinya sampai putus.

Abdul Waris dan isterinya iaitu Nor jannah baru sahaja berkahwin pada bulan Januari awal tahun lepas atas dasar suka sama suka.

Nor jannah mengaku kejadian yang berlaku pada 2 April yang lalu, dia bersama suaminya mengadakan hubungan intim,namun pada malam itu katanya suaminya agak keterlaluan dalam hal tersebut.

“Memang saya mengaku suami saya suka dengan s3ks ganas tapi saya tidak menyangka akan berlaku sampai ketahap seperti ini Walaupun hampir setahun tidak berjumpa,” katanya.

Mangsa yang menjerit kesakitan terpaksa dibawa kehospital kota medan setelah memaklumkan ibu bapanya martuanya di kawasan berdekatan untuk mendapat rawatan segera karena pendarah yang cukup teruk di bagian kem@luannya.

Namun, pelaku mencederakan isterinya seawal jam 10 malam itu mengaku tidak bersalah dimahkamah tersebut atas tuduhan menggigit kelentit istrinya yang berumur 25 tahun ketika mengadakan hubungan intim.

Mendengar jawapan itu mangsa hampir membuka kain pelikatnya sebagai bukti atas perlakuan suaminya untuk meyakinkan hakim mahkamah ,namun perlakuan itu dihalang terus oleh polis wanita yang hadir dalam pembicaraan kes.

“Saya tidak menyangka akan berlaku seperti itu,mungkin saya terlalu mengikutkan nafsu yang sudah lama saya pendam,” tambahnya lagi.

The post Suami Gigit Biji Kelentit Isteri Sampai Putus appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.