Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tandas Tersumbat, Rupanya Ada Mayat Bayi Perempuan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tandas Tersumbat, Rupanya Ada Mayat Bayi Perempuan

1

 

Tandas Tersumbat, Rupanya Ada Mayat Bayi Perempuan | Seorang lelaki telah menemui mayat bayi perempuan yang sudah cukup sifat di dalam lubang tandas rumahnya semasa sedang cuba mengorek lubang tandas tersebut yang tersumbat.

Dalam kejadian yang berlaku pada hari Jumaat yang lepas, lelaki itu terpaksa mengambil inisiatif mengorek lubang tandas baru selepas mendapati lubang tandas sedia ada tersumbat.

“Semasa sedang mengorek lubang tersebut, peralatan yang digunakan terkena pada objek dan apabila diperiksa, alangkah terkejutnya dia mendapati objek itu adalah mayat bayi perempuan yang cukup sifat.

“Mayat bayi seberat 2.1 kilogram itu ditemui dalam keadaan cedera di bahagian kepala kerana terkena peralatan yang digunakan lelaki itu,” katanya.

Terkejut dengan penemuan itu, lelaki terbabit menyoal siasat ahli keluarganya termasuk adik iparnya yang belum berkahwin.

Wanita berusia 27 tahun itu akhirnya mengaku baru keguguran dan dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah sebelum pihak hospital melaporkan kejadian itu kepada polis.

The post Tandas Tersumbat, Rupanya Ada Mayat Bayi Perempuan appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.