Hi! Welcome Back and Stay Tune! Badan Selalu Sakit & Kawan Pejabat ‘PULAU’..Bila Aku Selidik Rupanya Mereka Dah… - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Badan Selalu Sakit & Kawan Pejabat ‘PULAU’..Bila Aku Selidik Rupanya Mereka Dah…

Badan Selalu Sakit & Kawan Pejabat ‘PULAU’..Bila Aku Selidik Rupanya Mereka Dah… |Saya ada seorang kawan perempuan sudah berkahwin. Dia ni seorang yang baik dari segala segi dan rupa paras yang menarik. Baru-baru ini dia dapat tau yang dia telah terkena buatan orang yang dengki dengan dia di pejabat. Dikatakan orang dengki dengan dia sebab ramai yang suka dengan sikap dia yang baik dengan semua orang. Ada yang mula membenci dan menjauhkan diri. Dia rasa badan lemah dan sering sakit-sakit serta masalah kewangan yang agak runcing dan sering rasa tertekan.

Capture

Selain tu ada jugak lelaki yang tersuka dengan dia dan kenakan sihir pengasih. Kawan saya macam dah angau kerana selalu teringatkan orang tu. Dia berkawan rapat dan pernah keluar bersama namun hubungan dengan suami masih lagi baik. Soalan saya,andai kata dia terlanjur dengan lelaki tu sebab telah disihir berdosakah dia sebab dia tak mampu mengelak dan perlukah dia berterus terang dengan suami sebab takut suami tak dapat terima. Harap ada yang sudi bagi pandangan.-KRT

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post Badan Selalu Sakit & Kawan Pejabat ‘PULAU’..Bila Aku Selidik Rupanya Mereka Dah… appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit : BISKUTMANIS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.