Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dunia Gaming – FF 15 Ditangguhkan, PS4 Slim Akan Datang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dunia Gaming – FF 15 Ditangguhkan, PS4 Slim Akan Datang

Bagi anda yang menantikan Final Fantasy 15, salah satu berita sedih untuk anda adalah apabila permainan ini kini ditangguhkan untuk dua bulan lagi bagi tujuan penambah-baikkan permainan berkenaan.

Disamping itu, pada minggu lepas juga kita telah melihat ketirisan PS4 Slim yang dijangka diperkenalkan pada awal September ini. Bersama-sama dengan PS4 Slim, pihak Sony juga turut dijangka memperkenalkan konsol PlayStation yang dinaik-taraf dengan sokongan paparan resolusi 4K.

Dan bagi anda yang menggunakan konsol PlayStation, kini Sony telah memperkenalkan sokongan pengaktifkan pengesahan dwi-faktor bagi memberikan lebih sekuriti untuk akaun pemain.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2c2c1Rb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.