Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Tiada Perancangan Membangunkan Kereta Sendiri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Tiada Perancangan Membangunkan Kereta Sendiri

Pada masa kini, kita telah melihat beberapa syarikat teknologi memfokuskan pembangunan kereta tersendiri, termasuk Google yang telah memperlihatkannya sebelum ini, dan Apple pula dilaporkan sedang melihat semula perancangan pembangunan kereta mereka.

Bercakap mengenai topik berkenaan, CEO Microsoft, Satya Nadella mengatakan Microsoft tidak mempunyai perancangan untuk membangunkan dan mengeluarkan kereta sendiri. Sebaliknya, mereka ingin bekerjasama dengan pengeluar kenderaan dan mengintegrasikan teknologi mereka di dalamnya.

Pada masa kini, ia dikatakan sejumlah pengeluar telah sedia menggunakan Azure (perkomputeran awan Microsoft) dalam sistem mereka.

Selain perkomputeran awan, Microsoft juga turut mempunyai kerjasama dengan beberapa pengeluar dalam mengintegrasikan sistem inforia, selain teknologi kepintaran Microsoft dalam mengenal-pasti pelbagai perkara sekeliling.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dSMqOG

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.