Hi! Welcome Back and Stay Tune! 7 Cara Orang Jepun Urus Syarikat Yang Mengatasi Cara Orang Barat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

7 Cara Orang Jepun Urus Syarikat Yang Mengatasi Cara Orang Barat

Sejak kebelakangan ini saya cuba-cuba jugalah cara orang Jepun ini urus syarikat. Ternyata ada beberapa kelebihan yang diperoleh. Bukan senang nak ubah cara kita yang telah biasa dengan cara barat. Tapi mungkin sedikit sebanyak bila kita tahu sedikit ‘style’ orang Jepun, ia dapat memberi idea untuk urus syarikat kita dengan lebih baik. Tambahan dengan ekonomi kita yang semakin mencabar. 1. Guna Konsep Harmoni (Consencus) Untuk Buat Keputusan Bila tiba nak […]

Sumber : Tukang Fikir http://ift.tt/2eU0zdo

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.