Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Menguji Bilik Sembang Terbuka Pada Messenger - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Menguji Bilik Sembang Terbuka Pada Messenger

Beberapa tahun lepas, salah satu perkara yang diminati pada Yahoo! Messenger adalah bilik sembang terbuka berdasarkan kepada topik – membolehkan pengguna dengan minat yang sama membuka sesuatu bilik sembang baru, atau menyertai yang lain dalam membincangkan sesuatu perkara. Dengan konsep sama, kini Facebook menguji sebuah fungsi baru pada Messenger, dinamakan Messenger Rooms.

Messenger Rooms

Menggunakan Messenger Rooms, pengguna boleh membuat carian untuk topik yang digemari mereka dan menyertainya. Anda juga boleh membuat bilik sembang tersendiri – dan membuatnya sebagai boleh disertai oleh sesiapa atau memerlukan pengesahan terlebih dahulu sebelum menyertainya.

Buat masa ini, Facebook sedang menguji Messenger Rooms ini di Australia. Ia tidak diketahui lagi bilakah Facebook akan memperkenalkannya kepada semua pengguna seluruh dunia, atau akan sekadar mengujinya semata-mata.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2eUagsb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.