Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adobe Ingin Memudahkan Anda Membuat Grafik 3D Melalui Project Felix - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adobe Ingin Memudahkan Anda Membuat Grafik 3D Melalui Project Felix

Pada hari ini, jikalau anda seorang perekabentuk grafik, salah satu perkara yang mungkin sedikit menyukarkan adalah integrasi grafik 2D dan juga 3D. Dalam proses memudahkannya, kini pihak Adobe turut mengumumkan sebuah perisian baru yang dikenali dengan nama Project Felix.

Adobe Felix

Melalui Project Felix, ia memudahkan pengguna membuat aset 3D menggunakannya, dan seterusnya mengintegrasikan ia pada grafik 2D atau membuat penyuntingan lanjut terus pada Photoshop.

Daripada demo yang diperlihatkan, pengguna hanya perlu membuat grafik mereka, dan kemudian menambah aset seperti kaca, kayu, air, dan sebagainya dengan membuat pilihan mudah – dan seterusnya ia akan diperlihatkan terus pada imej yang sedang disunting oleh pengguna.

Adobe juga ingin memudahkan proses membuat model 3D melalui Project Felix ini.

Project Felix akan ditawarkan dalam bentuk beta untuk para pelanggan Creative Cloud tidak lama lagi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ffwkfB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.