Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenapa Wanita Kuat MEMBEBEL?. Pencerahan Wanita Ini Mendapat Beribu ‘Share’ Di Facebook !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenapa Wanita Kuat MEMBEBEL?. Pencerahan Wanita Ini Mendapat Beribu ‘Share’ Di Facebook !!!

Kenapa Wanita Kuat MEMBEBEL?. Pencerahan Wanita Ini Mendapat Beribu ‘Share’ Di Facebook !!! | Suami tanya, kenapa aku kuat membebel? Kalau satu benda silap, macam buntut ayam mulut aku jadinya. Jadi, aku pun beri pencerahan.

5wefv

Aku kan perempuan, otaknya kompleks. Semua perkara nak fikir serentak. Walaupun aku nampak innocent saja ketika sedang membasuh periuk di sinki, tetapi aku sebenarnya sedang berfikir,

  • Kain dalam mesin basuh belum disidai
  • Hari nak hujan, nanti kain lembab
  • Kena keringkan di laundry shop
  • Sebelum pergi, kena masuk dinner dulu
  • Malam nanti nak masak ikan stim halia
  • Halia dah habis rasanya. Nak pergi cari sekejap lagi
  • Alang-alang dah pergi kedai, boleh beli tepung
  • Tapi minyak kereta dah nak habis, kena isi
  • Nak pergi Petronas di Sg Lalang atau Taman Ria?
  • Kalau pergi Taman Ria boleh beli air jagung
  • Air jagung dengan rojak buah best ni

Kau tengok! Itu baru part basuh satu periuk. Belum masuk lagi part basuh sudu. Ha, macam mana mulut tak pot pet? Jangan ganggu konsentrasi aku untuk berfikir dengan tenang. Haha!

Jadi, bila isteri tengah diam, suami jangan kacau. Haha!

Sumber : Dakota Dykia

P.S. 1 – Pagi Raya. Aku Lafaz CERAI Isteri Di Hadapan Semua Adik Beradik Hanya Kerana AIR !!!
P.S. 2 – Terkini Bom Madinah. Inilah Tindakan 4 Polis Terhadap Pengebom Berani Mati Sebelum Mereka Syahid !!!
P.S. 3 – ”Aku Solat 5 Waktu Tak Lawan Mak Ayah, Kenapa AKu Yang Kena??” Wanita Ini MERAUNG Akibat Perbuatan Suami !!!
P.S. 4 – Pernah Bergelar Raja Permaisuri Agung. Selepas 15 Tahun Inilah Kehidupannya Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Bazar Ramadan. Apa Yang Dibawa Oleh Van Ini MENGEJUTKAN Ramai !!!

The post Kenapa Wanita Kuat MEMBEBEL?. Pencerahan Wanita Ini Mendapat Beribu ‘Share’ Di Facebook !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2eyVm8f


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.