Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Memang Patut Keluar…” – Komen Kak Ogy Bikin Peminat Elly Mazlein Panas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Memang Patut Keluar…” – Komen Kak Ogy Bikin Peminat Elly Mazlein Panas

“Memang Patut Keluar…” – Komen Kak Ogy Bikin Peminat Elly Mazlein Panas

ogy-elly

Fauziah Ahmad Daud sememangnya seorang yang lantang dalam memberi pendapatnya.

Semalam, Fauziah yang lebih mesra disapa Kak Ogy telah memebri pndangannya tentang penyingkiran Elly Mazlein.

Ini komennya:

Memamg Patut Keluar

“Memang patut Elly Mazlein keluar, kita nak tengok persembahan hebat bukan drama kehidupan kat atas pentas tu”

Kenyataan Kak Ogy ini dilihat tentang membuatkan peminat Ely Mazlein panas punggung dan terus menghentam kak Ogy.

Rata -rata mereka tidak bersetuju dengan padangan Kak Ogy.

kemudiannya, Kak Ogy sekali lagi menegaskan kenyataan itu adalah pandangannya sahaja, dan dia berhak memberi pandangan tersebut.

Tak Suka, Tak Perlu Baca

“Ini IG saya dan saya berhak utk menulis apa yang saya nak. You all tak suka saya dan tak suka baca komen saya tak perlu baca. Saya pun tak hard up nak jadi juri GV. Dan saya nak kais pagi ke, tak hidup mewah ke yang penting saya tak ganggu orang lain meminta-minta”

“So you people that don’t like me that’s your problem and this is my IG. Go get a life. Yang duk cakap saya ni nenek suatu hari awak juga akan jadi nenek. End of story. Cerita saya berhijrah dan bertudung bukan urusan awak yang duk mengata,”

Itulah kisahnya antara kak Ogy dan peminat Elly Mazlein. Apapun itu pandangan Kak Ogy sahaja, setiap orang berbeza pandangan. -PENMERAHDOTCOM

The post “Memang Patut Keluar…” – Komen Kak Ogy Bikin Peminat Elly Mazlein Panas appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

1 comment:

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.