Hi! Welcome Back and Stay Tune! RunCloud Memenangi JomLaunch 4.0 – Perkhidmatan Pengurus Pelayan Web - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

RunCloud Memenangi JomLaunch 4.0 – Perkhidmatan Pengurus Pelayan Web

JomLaunch merupakan salah satu acara yang diadakan dan dianjurkan oleh komuniti tempatan, dimana pelbagai projek daripada pembangun tempatan diperlihatkan dan dilancarkan ketika JomLaunch. Pada JomLaunch 4.0 yang diadakan pada hari ini, sejumlah projek baru turut telah dipertontonkan, dan memenangi pilihan hati penganjur adalah perkhidmatan yang dinamakan sebagai RunCloud.

RunCloud

RunCloud merupakan perkhidmatan berasaskan web yang menawarkan panel pengurusan untuk pelayan anda. Para pembangun boleh menggunakannya dengan mudah untuk membuat tetapan pelayan, dan tidak lagi sukar seperti kebiasaannya – terutamanya untuk aplikasi dan perkhidmatan berasaskan PHP menggunakan pelayan awan.

Sekiranya anda merupakan salah seorang pembangun, anda boleh mencuba RunCloud secara percuma hari ini, selain berpeluang untuk menguji fungsi premium yang ditawarkan selama 15 hari tanpa sebarang bayaran.

Layari : RunCloud






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2fyHhrf

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.