Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG Hadir Dengan Speaker Untuk Dipakai Di Leher - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG Hadir Dengan Speaker Untuk Dipakai Di Leher

LG sebelum ini telah memperlihatkan sebuah speaker yang terapung di udara, dan hari ini, bersempena dengan CES 2017, LG turut memperlihatkan sebuah lagi speaker khusus yang mana direka untuk dipakai di leher.

Dinamakan sebagai LG Tone Studio, ia hadir dengan empat pembesar suara – dua diatas, dan dua lagi dibawah. LG mengatakan speaker yang dipakai di leher ini menawarkan sokongan audio yang baik ketika menonton video, memainkan permainan, atau mendengar lagu.

LG TONE Studio

Pengguna juga boleh menghubungkan dua LG TONE Studio bersama, dan berkongsi ia bersama pengguna lain ketika sedang menonton video dan sebagainya.

Melengkapkan LG TONE Studio ini juga adalah sokongan Hi-Fi DAC dalam menawarkan kualiti audio dan bunyi yang sangat baik.

Selain daripada LG TONE Studio, pihak LG juga turut memperkenalkan LG TONE Free, iaitu fon telinga tanpa wayar yang boleh digunakan bukan sahaja untuk mendengar lagu dan sebagainya, tetapi juga untuk menjawab panggilan telefon serta lain-lain.

LG TONE Studio






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hvBZT0

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.