Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Amazon Prime Video, Apple AirPods, Twitter Live - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Amazon Prime Video, Apple AirPods, Twitter Live

Pada minggu ini, Google telah memperkenalkan aplikasi GBoard untuk Android, iaitu papan kekunci pintar yang turut hadir dengan sokongan carian Google tanpa perlu meninggalkan sebarang aplikasi. Selain itu, Google turut telah memperkenalkan Android Things untuk digunakan pada peranti berhubung.

Dalam arena peranti, pihak Apple telah mula menawarkan fon telinga tanpa wayar, AirPods untuk pasaran tempatan, selain turut telah mula memaparkan harga aplikasi dalam Ringgit Malaysia.

Sejumlah aplikasi memperlihatkan kemaskini baru pada minggu ini, termasuk Twitter yang menyertakan sokongan Twitter Live, selain Instagram yang membolehkan anda menyimpan sesuatu gambar untuk rujukan masa akan datang.

Selain itu, Super Mario Run turut telah dilancarkan untuk pengguna iOS, dan Amazon pula membuat kejutan dengan memperkenalkan Amazon Prime Video untuk pengguna Malaysia.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2i32mvr

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.