Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit
Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit
Cuma tinggal beberapa hari lagi sebelum masuk tahun baru dan orang ramai tidak melepaskan peluang yang ada untuk menukar kad bank yang lama kepada yang baru. Setiap hari bank sesak dengan orang ramai!
Baru-baru ini, seorang wanita berkongsi pengalaman dirinya berurusan dengan salah sebuah bank untuk menukar kad debitnya.Tapi lain pula yang jadi apabila kad pengenalan dia terpotong dengan tidak sengaja oleh salah sorang kakitangan bank terbabit kerana sibuk berbual.
Apabila ditanya ‘tak boleh beza ke antara kad bank dan kad pengenalan?’ jawapan yang diberi cukup selamba iaitu mengakui terpotong dan minta wanita ini pergi tukar IC baru dan nanti claim dengan kakitangan tersebut.
Setelah mengadu akan hal ini pada pihak Bank Cimb barulah diberikan perhatian.
Ini lah yang biasa jadi bila tukar kad last minit macam-macam, boleh terjadi. Cuma nak beritahu korang yang tak sempat tukar tahun ini boleh tukar kad debit tersebut tahun depan namun akan dikenakan cas tertentu.
The post Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit appeared first on PenMerah.com.
Penyumbang : PenMerah.com
Post a Comment