Hi! Welcome Back and Stay Tune! Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit

Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit

cimb1

Cuma tinggal beberapa hari lagi sebelum masuk tahun baru dan orang ramai tidak melepaskan peluang yang ada untuk menukar kad bank yang lama kepada yang baru. Setiap hari bank sesak dengan orang ramai!

Baru-baru ini, seorang wanita berkongsi pengalaman dirinya berurusan dengan salah sebuah bank untuk menukar kad debitnya.Tapi lain pula yang jadi apabila kad pengenalan dia terpotong dengan tidak sengaja oleh salah sorang kakitangan bank terbabit kerana sibuk berbual.

cimb2

Apabila ditanya ‘tak boleh beza ke antara kad bank dan kad pengenalan?’ jawapan yang diberi cukup selamba iaitu mengakui terpotong dan minta wanita ini pergi tukar IC baru dan nanti claim dengan kakitangan tersebut.

cimb3

Setelah mengadu akan hal ini pada pihak Bank Cimb barulah diberikan perhatian.

cimb4

Ini lah yang biasa jadi bila tukar kad last minit macam-macam, boleh terjadi. Cuma nak beritahu korang yang tak sempat tukar tahun ini boleh tukar kad debit tersebut tahun depan namun akan dikenakan cas tertentu.

The post Staff Sibuk Berbual Terpotong My Kad Pelanggan Tukar Kad Debit appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.