Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aizat Semakin Pandai Urus Hidup Sendiri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aizat Semakin Pandai Urus Hidup Sendiri

Sejak keluar berpindah daripada rumah ibunya kira-kira lapan bulan lalu, penyanyi dan komposer Aizat Amdan, 28, mengakui dia kini semakin dapat menyesuaikan diri serta tahu menguruskan hidup sendiri.

Memetik laporan mStar online, Aizat berkata, tiga bulan pertama, dia tidak menghubungi ibu untuk benar-benar memberi rasa rindu kepada keluarganya.

“Pada tiga bulan pertama saya sengaja tidak menghubungi ibu kerana nak tengok dia rindu atau tidak bila saya pindah. Lagi pula saya juga ingin biasakan diri, maklumlah 26 tahun saya duduk dengan mereka,” ujarnya.

Dalam pada itu, Aizat merancang membawa bapa kandungnya Datuk Amdan Mat Din untuk tinggal bersama di rumah yang didudukinya kini.

Katanya, sebagai anak lelaki, dia menganggap ini merupakan masa yang sesuai untuk mengalas tanggungjawab menjaga bapanya yang kini sudah berusia 60 tahun.

“Insya-Allah tidak lama lagi, saya akan bawa ayah tinggal bersama-sama di rumah itu.

“Dia pun kini sudah tidak bekerja dan tinggal sendiri, jadi saya berpakat dengan adik beradik bahawa ini masanya kami menjaganya. Ibu saya kini tinggal bersama ayah tiri,” ujarnya.

Mengenai perkembangan seni, Aizat kini dalam usaha mengembangkan projek dikenali kilang komposer yang bertujuan memberi platform kepada pencipta lagu baharu.

Katanya, projek tersebut adalah bagi memberi pendedahan kepada komposer baru tentang proses hak cipta mereka.

The post Aizat Semakin Pandai Urus Hidup Sendiri appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qvWUJD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.