Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Tak Pandai Drive Pun Tak Apa, Naik Uber Saja Buat Apa Nak Malu' - Luahan Chef Wan Ini Dapat Respek Dari Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Tak Pandai Drive Pun Tak Apa, Naik Uber Saja Buat Apa Nak Malu' - Luahan Chef Wan Ini Dapat Respek Dari Netizen


Bagi sesetengah selebriti mereka sering dilihat bukan sahaja mengenakan busana atau persalinan mahal, malah barangan berjenama dan termasuklah kenderaan mewah. 

Namun, bagi chef selebriti, Chef Wan beliau tidak malu mengakui yang tidak pandai memandu malah lebih senang menaiki Uber sahaja. 

Melalui cerita di laman Instagram miliknya, Chef Wan yang sememangnya rajin berkongsi tentang diri, kerjaya dan keluarga berkata dia tidak peduli dengan pandangan orang lain yang melihatnya hanya menaiki Uber.

"Sangat mudah menggunakan Uber sekarang ini, tak payah deal dengan pelbagai perangai personal driver, parking dan maintenance kereta kita!"

"Dalam masa sama, kita membantu mengurangkan kenderaan di jalan raya. Asal tiba ke destinasi selamat, Alhamdulillah."

"Seumur hidup saya tak pernah belajar memandu kereta sendiri pun. Terkejut kan? Sejujurnya saya tak kisah dengan status saya, sama ada membuatkan orang lain rasa kecewa melihat saya menaiki Uber. Bukan mereka yang bayar bil saya pun kan,"  




Bagi para pengikut chef ini dan juga netizen, mereka berasa kagum dengan sikap yang ditunjukkan oleh Chef Wan. 

"Satu perkongsian yang sangat memberi inspirasi, praktikal, benar dan melegakan dari Dato."

"Salute Dato, yang sangat merendah diri."

Sikap sederhana Chef Wan ini seharusnya menjadi teladan dan inspirasi buat semua, bukan sahaja selebriti di luar sana, malah orang kebanyakan biasa pun.

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2p9PMhf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.