Hi! Welcome Back and Stay Tune! tolong ingat muka budak lelaki ni kerna perangainya gemar rakam gambar bawah kain-mangsa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

tolong ingat muka budak lelaki ni kerna perangainya gemar rakam gambar bawah kain-mangsa

KUALA LUMPUR - Kes sebegini bukanlah satu perkara yang baru tetapi yang amat membimbangkan apabila kegiatan seperti ini membabitkan remaja pelajar sekolah.

Seorang wanita telah berkongsi pengalamannya ketika berhadapan dengan kejadian ini apabila dapat menangkap dua orang pelajar sekolah yang ketika itu sedang mencuba untuk mengambil gambar di bawah kainnya ketika dia sedang berjalan menaiki eskalator baru-baru ini.

Wanita itu Siew Mun Wong berkata, kejadian berkenaan berlaku di eskalator stesen KTM Komuter menuju ke pusat membeli belah Mid Valley pada jam 6.33 petang, 2 May lalu.

Ketika itu dia terperasan aksi dua remaja lelaki sedang mencuba untuk merakamkan gambar di bawah kainnya. Mereka cuba untuk melarikan diri setelah menyedari perbuatan mereka telah disedari oleh Cik Siew ketika itu.

Cik Siew bernasib baik apabila seorang lelaki berbangsa India pada ketika itu sedang berada berdekatan dengan dua pelajar terbabit lalu lelaki itu menangkap keduanya.


Setelah kedua pelajar terbabit ditangkap, Cik Siew dengan segera memeriksa telefon bimbit kepunyaan dua pelajar terbabit. Cik Siew berkata dia menemui beberapa gambar-gambar mangsa-mangsa terdahulu di dalam telefon milik mereka itu.

Cik Siew meminta orang ramai yang ketika ini sedang membaca statusnya dapat berkongsi maklumat ini agar perkara sebegini tidak terjadi kepada orang lain dan dia juga meminta sesiapa sahaja ketika bersiar-siar di kawasan terbabit agar berhati-hati.


Beliau turut mengatakan sekiranya sesiapa sahaja yang menemui kelibat dua remaja terbabit di mana-mana sahaja di sekitar KL Sentral atau pun Mid Valley supaya berjaga-jaga dan menangkap mereka atau lakukan apa saja agar perkara sedemikian tidak lagi berlaku serta membuat laporan polis sekiranya perlu. - Koleksi Viral
http://ift.tt/2lFzFGX


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qrRSNT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.