Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Kami dapat maklumat SIAPA KAU SEBENARNYA! Pembunuh pun tahu sayang bini.. tapi kau??” – Kakak Joy Revfa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Kami dapat maklumat SIAPA KAU SEBENARNYA! Pembunuh pun tahu sayang bini.. tapi kau??” – Kakak Joy Revfa

SATU PERKARA JE NAK TANYA…

Apa motif sebenar kau nak kawin dengan adik aku?? kenapa tak kawin dgn perempuan lain yg mmg single yg anak dara sunti, memandangkan kau kate kau masih teruna.. 🙊 Opposssss… Teruna ke masalahnya??? Sedangkan awal2 kau dh tau adik aku tu ibu tunggal dan dah ade anak?? Dan awal2 lagi bile ko mintak kakak angkat kami sampaikan hasrat yang kau nak sgt kawin dengan adik aku, kami awal2 dh bgtau pade kau ade lagi dokumen yang tak settle…

 

"Kami dapat maklumat SIAPA KAU SEBENARNYA! Pembunuh pun tahu sayang bini.. tapi kau??" - Kakak Joy Revfa

“Kami dapat maklumat SIAPA KAU SEBENARNYA! Pembunuh pun tahu sayang bini.. tapi kau??” – Kakak Joy Revfa

 

 

Meja makan kat Restoran Chef Zubir tu jadi saksi Ibu aku, mak ayah kau , adik lelaki aku, joy dengan kau skali ade kat situ dah notice ttg isu ni.. tapi ko sendiri ckp nak selesaikan sebab kau beriye sgt nak kawin dengan adik aku..

Lagi sekali mase kat meja makan umah ibu aku.. mende ni aku dgn ibu dah remind lagi ko untuk settlekan .. Tapi kau tau tak ape jawapan kau bagi pade kami?? Meh aku nak bgtau balik.. maybe kau hilang ingatan seketika… 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

“Takpe perkara tu kawan saya di Pejabat Agama ramai boleh uruskan. Procedur sekarang dengan dlu dh lain tak perlu susah2 dah” <— ayat ni terngiyang2 lagi kat telinga aku ni dengan confidentnya kau bercakap..

Tapi skrg kau nak tutup kelemahan yang semula jadi ade pade kau, kau dah mule nak putar belit cerite.. kau nak bagi org luar nampak kau mcm malaikat??
Weyyy!! Orang yang tak pernah terkena dgn kau mmg akan memuja kau.. tapi percayalah orang2 yang dh pernah terkena dgn tipu muslihat kau akan tau kau siapa.. dan kami dapat mcm2 maklumat dari orang2 paling dekat dengan kau.. SIAPA KAU SEBENARNYA!!! 😈

Kalau kau sayang betul adik aku, kau akan sayang dia.. kalau kau kata tak sah, bukan tak boleh tunjuk yg kau sayang n kasih dia dengan cara lain… Tapi ape kau buat??? Pembunuh pun tahu sayang bini .. Tapi kau???

 

Sumber: Dyana Sofia



Sumber “Kami dapat maklumat SIAPA KAU SEBENARNYA! Pembunuh pun tahu sayang bini.. tapi kau??” – Kakak Joy Revfa

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iJB0zU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.