Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peranti Skrin Boleh Lipat ZTE Axon M Akan Dilancarkan Bulan Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peranti Skrin Boleh Lipat ZTE Axon M Akan Dilancarkan Bulan Hadapan

Sudah lebih dua tahun kami mendengar Samsung akan melancarkan peranti skrin boleh lipat mereka. Peranti yang diberikan kod nama Galaxy X/Project Valley ini beberapa kali telah tertiris rekaannya menerusi paten yang difailkan oleh chaebol terbesar Korea Selatan ini. Jadi adalah agak mengejutkan apabila ZTE dikatakan akan memintas Samsung dan melancarkan peranti dengan skrin lipat pertama mereka terlebih dahulu.

ZTE Axon M dipercayai akan dilancarkan pada 17 Oktober hadapan di New York. Maklumat yang diterima adalah sedikit buat masa ini. Ia dipercayai sebuah peranti dengan dua skrin HD penuh yang apabila dibuka mempunyai skrin sebesar 6.8″. Apabila dilipat semula ia akan kelihatan seperti peranti pintar biasa.

Selepas rekaan nirbingkai dan skrin bernisbah 18:9, peranti skrin boleh lipat mungkin adalah evolusi seterusnya bagi peranti mudah alih. Secara peribadi kami masih menantikan evolusi rekaan bateri yang berkapasiti besar, besaiz kecil dan dicas lebih pantas. Bagaimana pula dengan anda



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xGULND

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.