Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Pekerja Syarikat Ini Disuruh Tampar Rakan Sekerja Untuk ‘Erat Silaturahim’.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Pekerja Syarikat Ini Disuruh Tampar Rakan Sekerja Untuk ‘Erat Silaturahim’..



JIANGXI, CHINA – Sebuah rakaman yang menunjukkan aksi pekerja sebuah salun kecantikan menampar sesama sendiri tular dan pekerja mendakwa ia sebahagian dari aktiviti untuk ‘erat silaturrahim’.

Video berkenaan yang dimuat naik ke laman sosial di China Ahad lepas menunjukkan kira-kira 12 pekerja melutut di atas pentas berhadapan ‘pasangan’ masing-masing dan menampar mereka.


Agensi SCMP mengatakan ‘acara’ tersebut diadakan di Nanchang, Jiangxi untuk meraikan ulang tahun ke-14 salun kecantikan Jinhuayuan.

Seorang pekerja yang berjaya ditemuramah mengatakan aktiviti berkenaan ‘bagus untuk mengeratkan semangat berpasukan’.

Rakaman tersebut bukanlah yang pertama menyiarkan aktiviti-aktiviti pelik syarikat yang diadakan semata-mata untuk ‘motivasi’.


Pada 2016, jurujual dari sebuah syarikat di Jilin dipaksa merangkak melalui jalan yang sibuk kerana gagal mencapai sasaran jualan.

Pada 2015 pula, pekerja sementara di sebuah syarikat makanan di Jiangxu dipaksa meminum air dari mangkuk tandas yang mereka bersihkan untuk memastikan ianya ‘benar-benar bersih’.

VIDEO:



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2psp7kV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.