Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) “Percayalah, Saya Sendiri Yang Lihat Dan Ambil Gambar.” Lelaki Ini Mendakwa Dirinya Telah Mengembara MASA 5000 Tahun Akan Datang Kemudian Menunjukkan Gambar Los Angeles Tenggelam Sepenuhnya Didalam Air.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) “Percayalah, Saya Sendiri Yang Lihat Dan Ambil Gambar.” Lelaki Ini Mendakwa Dirinya Telah Mengembara MASA 5000 Tahun Akan Datang Kemudian Menunjukkan Gambar Los Angeles Tenggelam Sepenuhnya Didalam Air..



Seorang lelaki yang mengaku sebagai pengembara masa mengatakan dia mempunyai bukti fotografi bahawa seluruh bandar Los Angeles akan tenggelam di bawah air pada tahun 5000.


Lelaki itu, yang hanya dikenali sebagai Edward, mendakwa dia adalah sebahagian daripada eksperimen ‘top secret‘ ketika bekerja di makmal di Los Angeles pada tahun 2004 yang membolehkannya pergi ke masa depan.

Dalam temu bual di ApexTV, Edward – yang wajah dan suaranya telah dirahsiakan – berkata dia pergi ke tahun 5000 dan bertemu dengan seorang lelaki yang memaklumkan kepadanya mengenai banjir ‘pasca apokaliptik’.


Edward mendakwa bahawa ketika dia pergi ke sana, dia melihat segala-galanya diperbuat daripada kayu dan pada mulanya dia tidak menyedari bahawa ia adalah bandar yang sama.

‘Tidak dapat dipercayai. Saya berdiri di atas platform kayu yang besar. Rumah, bangunan, kenderaan, semuanya diperbuat daripada kayu, “katanya dalam wawancara yang berlaku di lokasi rahsia di Armenia.


‘Selepas itu saya menyedari ia adalah bandar yang sama, Los Angeles, tetapi tenggelam sepenuhnya di bawah permukaan air.’


Edward mengatakan bahawa dia berjaya mengambil gambar berkenaan dengan menggunakan kamera yang dia telah bawa bersama sebagai sebahagian daripada eksperimen tersebut.


Dia mengeluarkan gambar berkenaan daripada poket jaketnya semasa wawancara, yang menjadi tular di internet. Edward mendakwa banjir itu adalah akibat daripada pemanasan global.


‘Banjir itu berlaku kerana terlalu banyak jumlah karbon dioksida di atmosfera, yang sedikit demi sedikit memusnahkan lapisan ozon.’

Hanya minggu lalu, seorang lelaki lain juga mendakwa sebagai pengembara masa berkata Donald Trump akan dipilih semula sebagai Presiden dan Google Glass akan digunakan meluas di seluruh dunia.


Noah, lelaki yang muncul di ApexTV, juga berkata manusia akan menjejakkan kaki di Marikh pada tahun 2020, dan pada tahun yang sama perjalanan masa akan benar-benar terjadi.

Tonton wawancara tersebut di bawah:


Kredit: era baru


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CpWMkT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.