Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inilah Penawar Yang Berkesan Untuk Kulit Gatal, Ruam, Pengidap Ekzema Dan Penyakit Kulit! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inilah Penawar Yang Berkesan Untuk Kulit Gatal, Ruam, Pengidap Ekzema Dan Penyakit Kulit!



Ramai pesakit kulit, penghidap ekzema merungut mengenai kulit mereka yang sakit, kering dan merekah. Ini pastinya membuat rasa tidak selesa. Tiada pelembap yang boleh melegakan kulit yang begitu gatal atau mengatasi rasa malu kerana mempunyai kulit yang hodoh dan berkerak.

Buat yang tak tahu lagi, ekzema ini adalah sejenis penyakit kronik yang menyebabkan kulit merekah, kering, merah, bercalar-calar dan boleh sekejap timbul dan sekejap hilang. Walaupun terdapat beberapa faktor dalaman dan luaran yang mencetus ekzema namun punca sebenar penyakit ini masih belum dikenalpasti sepenuhnya.

Lagi merisaukan ialah pendedahan kepada air atau bahan yang boleh menyebabkan alergi. Malahan, perubahan cuaca dan suhu persekitaran juga merupakan faktor pencetusan ekzema.

Ramai Yang Masih Belum Tahu Penawar Masalah Gatal

Eczema atau masalah kulit lain sering bermula dengan kulit gatal, ia adalah gejala yang paling sukar untuk ditangani. Rasa kegatalan sentiasa mendorong anda untuk menggaru dan ini boleh mengakibatkan kerosakan pada epidermis kulit. Kitaran gatal-garu berlanjutan dan menyebabkan masalah kulit semakin serius.

Sekiranya dapat menghentikan masalah gatal-garu daripada permulaan, ia membantu memulihkan lapisan epidermis kulit dengan pantas. Dapatkan penawar gatal berkesan iaitu Pinetarsol Gel, Pinetarsol Solution dan Pinetarsol Bath Oil di bawah ini yang mudah didapati di farmasi utama berhampiran dan farmasi hospital.

Pinetarsol Bath Oil

Pinetarsol Bath Oil dirumuskan dengan tar pinus dan ditambahkan dengan parafin cecair sebagai pelembap untuk melembapkan kulit kering dan kulit meradang sambil menenangkan rasa gatal dan kerengsaan. Sesuai digunakan pada permukaan besar.

MAL19912398X

MAL19912398X

Pinetarsol Gel 

Mengandungi tar pinus dan gliserol, sejenis humectant yang berkesan dengan keupayaan kelembapan tinggi yang membantu melembapkan kulit kering, gatal dan meradang. Formulasi gel sesuai untuk masalah kulit setempat.

Pinetarsol Solution 

Dengan rumusan tar pinus, pantas melegakan kegatalan, menghentikan kitaran gatal garu, membenarkan kulit gatal meradang untuk sembuh segera. Sesuai untuk kulit normal dan berminyak.


MAL19912380XZ

Menghentikan rasa gatal dengan satu basuhan, sambil menenangkan kulit dengan bahan pelembap berkesan!

Dirumuskan khas dengan tar pinus yang terbukti berkesan dan telah digunakan sejak zaman purba lagi, Pinetarsol pantas melegakan rasa gatal dengan satu basuhan.

Pinetarsol membantu melegakan gatal-gatal dan mengurangkan kemerahan dengan membersihkan permukaan kulit dan menambah kelembapan untuk menenangkan kulit kering, gatal dan meradang.

Malangnya Gatal Tidak Hanya Dari Bahagian Kaki Hingga Ke Leher

Sekiranya anda mengalami gatal-gatal pada kulit kepala yang sangat teruk sehingga mengelupas, anda memerlukan produk yang dirumus khas untuk memeranginya!

Sebitar

Sebitar diformulasikan dengan tar pinus, tar arang batu dan asid salisilik untuk membersihkan kulit kepala dan berupaya untuk memberikan kelegaan simptom gatal, keradangan, kelimumur dan ekzema pada kulit kepala. Gunakan Sebitar selang hari untuk membersihkan kulit kepala.

MAL07010967X
MAL07010967X

Sentiasa baca label dan gunakan hanya seperti yang diarahkan. Jika simptom berterusan, rujuk kepada ahli kesihatan profesional. Untuk maklumat lanjut, lawati www.egopharm.com atau hubungi 03-79568868.

Ini iklan produk ubat.

K.K.L.I.U 0031/2018

The post Inilah Penawar Yang Berkesan Untuk Kulit Gatal, Ruam, Pengidap Ekzema Dan Penyakit Kulit! appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FSMqJk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.