Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Jangan Lagi Kaitkan Saya” – Hanez Suraya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Jangan Lagi Kaitkan Saya” – Hanez Suraya

Baru-baru ini, penyanyi Awi Rafael ada mengeluarkan kenyataan kepada pihak media mengatakan dia mula mengenali tunangnya, pelakon, Atikah Suhaime, sejak lapan tahun lalu ketika masih bercinta dengan pelakon Hanez Suraya.

Sementara bagi Hanez pula, dia mengakui kurang selesa apabila penyanyi kelahiran Singapura itu mengaitkan namanya kerana secara tidak langsung ia boleh menimbulkan salah faham di pihak suaminya.

“Saya terkejut apabila suami memaklumkan ada terbaca mengenai nama saya disebutnya, baru-baru ini. Perkara yang sudah lama berlalu, rasanya tak perlu diungkit semula, tambahan pula orang pun sudah lupa.

“Apabila dibangkitkan kembali, tentu ia boleh menimbulkan rasa kurang selesa kerana saya isteri orang. Sedikit sebanyak, pasti suami saya juga tertanya-tanya. Dia juga sepatutnya menjaga hati tunangnya.

“Memang selepas kenyataan itu keluar, ada yang meminta saya mengulas. Minta maaflah… Dulu, pasal isu saya pun dia ada bagi maklum balas.

“Tapi tak perlu rasanya, saya tiada kena mengena dengan dia. Cuma dalam kes ini saya harap jangan lagi kaitkan saya. Saya tak suka,” katanya seperti yang dilaporkan BH online.

The post “Jangan Lagi Kaitkan Saya” – Hanez Suraya appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2GpDa2M

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.