Hi! Welcome Back and Stay Tune! Firefox Menguji Ciri Tema Gelap – Diselarikan Dengan Tema Gelap Pada Windows 10 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Firefox Menguji Ciri Tema Gelap – Diselarikan Dengan Tema Gelap Pada Windows 10

Windows 10 mempunyai pilihan beberapa variasi tema, dan salah satunya adalah tema gelap. Kini, dengan populariti pelbagai aplikasi dengan sokongan tema gelap, Mozilla turut telah mulakan ujian pelayar web Firefox dengan sokongan tema berkenaan.

Ciri baru pada Firefox ini sedang diuji melalui Firefox Nightly – dimana sekiranya anda menetapkan pilihan tema desktop Windows anda kepada tema gelap, pelayar web Firefox juga akan mengikutnya.

Buat masa ini, ciri ini hanya berfungsi sekiranya anda menggunakan tema asal pada Firefox, dan bukannya sebarang Custom Theme.

Sekiranya ujian pada Firefox Nightly ini berjalan lancar, tidak mustahil kita melihat ciri ini diperkenalkan pada versi akhir pelayar web berkenaan dalam masa terdekat.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ujBUq1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.