Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Bakal Memperkenalkan Sistem Pengecasan Pantas Berkuasa 40W - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Bakal Memperkenalkan Sistem Pengecasan Pantas Berkuasa 40W

Majori peranti pasaran sekarang masih lagi menggunakan sistem pengecasan berkuasa 18W. Sebuah bateri sebesar 3200 mAh boleh dicaj dalam masa kurang dua jam menggunakan teknologi ini. Peranti utama Huawei kini menggunakan sistem SuperCharge yang mengecas pada kuasa maksimum 22.5W. Peranti keluaran mereka mungkin akan dilengkapi sistem yang lebih pantas dengan kuasa maksimum 40W.

Pengecas baru yang masih lagi misteri ini telah melepasi senarai 3C di China. Ia dilihat mampu mengecas pada tetapan maksimum 10V/4A. Ini lebih pantas dari sistem sedia ada tetapi masih di belakang sistem SuperVOOC yang mengecas pada kuasa maksimum 50W (10V/5A). Mungkinkah ini pengecas untuk Mate 20 kelak yang menggunakan pemproses Kirin terkini? Jawapannya hanya akan dikethui apabila ia dilancarkan kelak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2utCG2R

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.