Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Hati Anak Saya Boleh Berhenti Berfungsi Pada Bila-Bila Masa.”Bayi Usia 4 Bulan Perlu Menjalani Pemindahan Hati Secepat Di Shanghai China, Ibu Mohon Bantuan Orang Ramai.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Hati Anak Saya Boleh Berhenti Berfungsi Pada Bila-Bila Masa.”Bayi Usia 4 Bulan Perlu Menjalani Pemindahan Hati Secepat Di Shanghai China, Ibu Mohon Bantuan Orang Ramai..



BISMILLAHIRAHMANNIRRAHIM. Assalamualaikum sahabat sama ada yang mengenali atau tidak mengenali saya sekeluarga. Dalam gambar ni anak saya bernama Muhammad bin Azmeer dilahirkan pada 5 Mac 2018 di hospital Putrajaya. Sejak dilahirkan kuning Muhammad turun dan naik. 


Pada awalnya doktor di Serdang, HKL dan PPUM mengesyaki anak saya menghidapi Biliary Artresia (BA) di mana saluran dari hati ke hempedu tersumbat atau tiada. Setelah Hida scan dan OTC dilakukan. Alhamdulillah saluran tersebut wujud dan berfungsi dengan baik. Tapi malangnya bacaan hati dan kuning anak saya masih tinggi. 



Selepas pembedahan OTC mereka meneruskan mengambil sampel hati anak saya. Keputusan pembedahan tersebut mendapati ada sebahagian hati anak saya mula mengeras. 

Sehingga sekarang doktor masih tidak menjumpai punca kepada masalah anak saya dan mereka mencadangkan untuk melakukan pemindahan hati secepat mungkin kerana hati anak saya boleh berhenti berfungsi pada bila-bila masa. 



Proses permindahan hati (liver transplant) yang dicadangkan dibuat di Shanghai, China menelan belanja kos rawatan sebanyak RM160,000.00. Mohon jasa baik tuan/puan untuk mendoakan segala urusan kami dalam memohon dana dipermudahkan dan anak saya Muhammad kembali sihat seperti bayi dan kanak kanak normal yang lain.

Image may contain: 1 person, standing

Kepada yang sudi membantu, saya sertakan no akaun:-

Maybank 
516015415631
Syazana Binti Abd Razak 

BSN 
1010341000032973
Syazana binti Abd Razak 

CIMB
7006492626
Azmeer bin Zainuddin 

Atau call
0173483995 / 0125002001

Mengikut perancangan, kami akan ke Renji Hospital, Shanghai, China atas pengurusan serta kerjasama dari NGO Nadi Permata Malaysia



Kepada yang telah share post ibu saya Noorliza Abdull, yang telah mendoakan kesejahteraan Muhammad, dan juga yang telah menderma untuk anak saya, saya dan suami Axmeer Zainuddin mengucapkan ribuan terima kasih. Sesungguhnya hanya Allah yang dapat membalas segala yang telah kalian usahakan untuk kami.

#prayforMuhammadbinAzmeer
#fourmonthsold




✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2AeRLvx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.