Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya Nak Bebas Tegur UMNO, Tak Nak Terikat Keputusan Parti.” Sebab KJ Tolak Jawatan Yang Ditawarkan Oleh Zahid Hamidi.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya Nak Bebas Tegur UMNO, Tak Nak Terikat Keputusan Parti.” Sebab KJ Tolak Jawatan Yang Ditawarkan Oleh Zahid Hamidi..



KUALA LUMPUR - Bekas Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Abu Bakar menyatakan pendiriannya menolak semua tawaran Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi kerana ingin kekal menjadi suara bebas menegur parti itu lapor Sinar Harian.

Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau menegaskan beliau tidak ingin terikat dengan keputusan Umno.


Beliau menyatakan ingin bergerak solo dan bebas dalam parti.

"Sebenarnya saya cuma tolak dua tawaran jawatan, sebelum pemilihan Umno beliau (Zahid) cadangkan saya bertanding jawatan Timbalan Presiden, ini bukan jawatan tapi suruh bertanding.


"Biarlah saya bebas untuk nyatakan pandangan saya kepada Umno. Saya dah beritahu tak nak terikat dengan keputusan parti, saya nak sendiri dalam parti," katanya ketika ditemui di lobi Parlimen, hari ini.

Ketika ditanya, adakah beliau ingin bertindak 'rebel' dalam Umno, beliau hanya menjawab ingin meneruskan kerjanya di Parlimen dan membantu kempen BN di PRK Dun Sungai Kandis hujung minggu ini.


"Biarlah saya jadi suara bebas, boleh raikan kepelbagaian suara dalam Umno.

"Kalau ada perkara tak betul, kena tegurlah," ujarnya.

Sumber; Sinar Harian


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2AgxmWH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.