Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Xiaomi Mi A2, Vivo Nex Malaysia, Harga Galaxy Note 9 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Xiaomi Mi A2, Vivo Nex Malaysia, Harga Galaxy Note 9

Minggu ini menyaksikan Xiaomi hadir dengan dua telefon pintar baru berasaskan Android One, iaitu Mi A2 dan juga Mi A2 Lite. Kedua-duanya bakal dilancarkan secara rasmi di Malaysia pada minggu hadapan.

Selain itu, Vivo di Malaysia telah melancarkan Vivo Nex pada harga RM2799 – sekaligus membuatkan ia salah satu peranti yang berbaloi untuk dimiliki pada spesifikasi yang ditawarkan.

Samsung kini telah hadir dengan beberapa video acah bersempena pelancaran Galaxy Note 9, dan pada masa yang sama harga peranti berkenaan turut dilihat tertiris melalui arena Lazada Malaysia.

Dan akhir sekali. Neffos telah melancarkan beberapa model peranti baru untuk pasaran tempatan, sekaligus membolehkan pengguna mendapatkan telefon pintar keluaran TP-Link ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2mSsopL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.