Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali

Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali. Sebelum itu, kami ingin nyatakan disini yang video ini merupakan video lama yang telah dimuatnaik pada 11 April 2011 tetapi kami rasa adalah sebaiknya dikongsikan semula agar kita mengambil pedoman dengan keajaiban kuasa dari yang Maha Esa.

 nangtime.com Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali . https://nangtime.com/bayi-yang-baru-lahir-menyebut-kalimah-allah-berulang-kaliBayi yang dikatakan baru sahaja berumur tiga hari pada waktu tersebut telah menyebut kalimah Allah… Allah.. Allah.. berulang kali, tidak seperti kebanyakkan bayi yang kebiasaanya akan menangis teresak-esak.
Bayi yang lahir di kota Sirajganj, Bangladesh ini merupakan anak pertama kepada pasangan Khoda Box dan Rozena Begum. [nangtime.com]
Seperti diketahui, Bangladesh merupakan negara yang majoritinya merupakan penduduk Muslim.
Namun ada beberapa pihak yang meragukan apa yang diucapkan bayi tersebut adalah “Allah”, ada yang berpendapat, bayi ini menyebut Owa atau abuwa.
Tetapi dengarlah dengan sebaiknya, bayi tersebut sememangnya menyebut kalimah ‘Allah’ dengan jelas berkali-kali, iaitu tuhan yang satu, pencipta seluruh alam.
Apa kata anda, jom tengok videonya di bawah ini:

Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali?
Bayi Yang Baru Lahir Menyebut Kalimah Allah Berulang Kali?


✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NcMbQ9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.