Hi! Welcome Back and Stay Tune! Twitter Akan Memaparkan Pautan Penstriman Video Langsung Pada Bahagian Atas Garis-Masa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Twitter Akan Memaparkan Pautan Penstriman Video Langsung Pada Bahagian Atas Garis-Masa

Twitter hari ini mengumumkan sedikit perubahan pada rekaan antaramuka aplikasi perkhidmatan sosial berkenaan, dimana Twitter kini akan mula memaparkan pautan untuk video yang sedang distrim langsung melalui platform mereka pada bahagian atas aplikasi.

Dengan langkah ini, ia akan memudahkan pengguna mengikuti pelbagai perkara yang sedang berlaku dalam bentuk video secara langsung – dan tidak tertinggal untuk mengikutinya.

Twitter Live

Video yang dipaparkan pada bahagian atas ini adalah daripada akaun-akaun yang diikuti oleh pengguna. Ini bermakna, sekiranya anda tidak mengikuti akaun Twitter yang membuat siaran langsung video, maka anda tidak akan melihatnya pada bahagian atas aplikasi berkenaan.

Perubahan baru ini ditawarkan untuk pengguna Twitter di iOS dan Android secara berperingkat bermula hari ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2xcVIwR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.