Hi! Welcome Back and Stay Tune! GCam Pertama Dari Google Pixel 3 Kini Boleh Dimuat Turun – Hadir Dengan Fungsi ‘Night Shift’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

GCam Pertama Dari Google Pixel 3 Kini Boleh Dimuat Turun – Hadir Dengan Fungsi ‘Night Shift’

Sewaktu Google melancarkan Pixel 3 dan Pixel 3 XL – mereka turut memperlihatkan fungsi kamera yang menarik iaitu, ‘Night Shift‘. ‘Night Shift’ adalah mod mengambil gambar dalam keadaan cahaya yang gelap. Google membandingkan kamera iPhone XS dan Google Pixel 3 – ia memperlihatkan hasil yang sangat cantik.

Jika pada zaman Pixel 2, GCam Pixel 2 memberi ciri/fungsi dan hasil yang hampir sama pada banyak peranti Android lain. Kini GCam pertama berasaskan Pixel 3 boleh dimuat turun. Menarik sekali, GCam ini hadir dengan fungsi ‘Night Shift‘ yang berfungsi dengan baik. Atas ujian saya sendiri, fungsi Slow motion, Photobooth dan Zoom tidak berfungsi pada OnePlus 6 – untuk peranti lain anda boleh mencubanya.

Syarat untuk menggunakan GCam Pixel 3 ini adalah sebuah peranti dengan Andoid Pie dan juga Camera2API telah diaktifkan. Sayang sekali, pengguna Pocophone F1 tidak boleh mencubanya kerana masih lagi menjalankan MIUI for Poco yang berasaskan Android 8.1 Oreo.

Muat Turun: GCam Pixel 3 Di Sini



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OsAohw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.