Hi! Welcome Back and Stay Tune! OnePlus Mempercepatkan Tarikh Pelancaran OnePlus 6T – Disebabkan Oleh Apple - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

OnePlus Mempercepatkan Tarikh Pelancaran OnePlus 6T – Disebabkan Oleh Apple

Seperti yang semua sudah sedia maklum, OnePlus 6T akan menggunakan pengimbas cap jari terbina dalam skrin. OnePlus memanggilnya ‘Screen Unlock‘. Tetapi, menurut laporan – sensor yang OnePlus gunakan adalah jenis optikal yang sudah lapuk dan bukan ukltrasonik yang lebih efisyen.

Kesemua fungsi dan ciri yang jelas, OnePlus akan umumkan pada 30 Oktober kelak. Tetapi, disebabkan tarikh tersebut tertindih dengan pelancaran produk Apple terbaru – OnePlus mempercepatkan tarikh pelancarannya kepada 29 Oktober. Isu ini sedikit kecoh dan menjadikan beberapa pihak media marah. Tidak lupa juga kepada peminat OnePlus yang sudah membeli tiket pelancaran dan menempah tiket atau penginapan untuk 30 Oktober.

Ada juga segelintir media memuji OnePlus ini adalah langkah yang bijak. Tetapi apa-apa pun bagi mereka yang meminati produk OnePlus pasti tidak akan sabar nantikan pelancaran OnePlus 6T. Sama-sama kita nantikan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Pg7jWc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.