Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peratusan Penggunaan Android Oreo Kini 21.5% Tetapi Pie Masih Tidak Kelihatan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peratusan Penggunaan Android Oreo Kini 21.5% Tetapi Pie Masih Tidak Kelihatan

Oktober semakin hampir ke penghujung dan Google telah berkongsi angka terbaru penggunaan versi-versi Android pada peranti pintar di seluruh dunia. Penggunaan Android Oreo terus meningkat dan kini mencecah 21.5% berbanding 19.2% bulan lalu. Ini meletakkannya sebagai sistem operasi  dengan peratusan kedua tertinggi di belakang Nougat (28.2%).

Agak mengejutkan penggunaan Android Pie masih lagi di bawah 0.1%, walaupun setelah dua bulan dilancarkan. Android Marshmallow di tempat ketiga dengan 21.3% diikuti oleh Lollipop dengan 17.9%. Tiadanya Pie di dalam carta selepas dua bulan dilancarkan adalah agak merisaukan. iOS 12 keluaran Apple sudah digunakan lebih 50% peranti dalam masa hanya sebulan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OUo6ym

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.