Hi! Welcome Back and Stay Tune! Speaker Pintar Huawei Dilancarkan Dengan Sokongan Panggilan Telefon - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Speaker Pintar Huawei Dilancarkan Dengan Sokongan Panggilan Telefon

Peranti baru yang mula mendapat perhatian pengguna ialah speaker pintar. Google, Amazon dan Apple adalah tiga nama besar di dalam pasaran speaker pintar. Masing-masing mempunyai produk tersendiri bagi menyokong ekosistem peranti berhubung di rumah. Huawei Speaker AI telah dilancarkan di China dan adalah pertaruhan Huawei di dalam arena ini.

Huawei bekerjasama dengan Dynaudio bagi menghasilkan speaker pintar dengan kuasa 10W ini. Enam mikrofon digunakan bagi mengesan suara pengguna. Seperti Google Home, Speaker AI boleh membezakan suara pengguna berbeza yang memberikan arahan. Pada bahagian atas terdapat empat butang fizikal untuk kawalan bunyi, mematikan mikrofon dan panggilan telefon. Di China Huawei Speaker AI dijual pada harga RMB 399 (~RM 240) dengan pilihan warna kelabu dan putih.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2yA882w

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.