Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengguna Pixel 3 Melaporkan Masalah Kepanasan Ketika Dicas – Peranti Mati Dengan Sendiri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengguna Pixel 3 Melaporkan Masalah Kepanasan Ketika Dicas – Peranti Mati Dengan Sendiri

Masalah pengurusan RAM pada Pixel 3 dan Pixel 3 XL telah dilaporkan beberapa minggu yang lalu. Kemudian, Google sedar akan masalah ini dan kemaskini akan hadir dalam minggu-minggu yang akan datang. Terkini, pengguna melaporkan isu kepanasan pula ketika peranti sedang dicas. Mengejutkan, peranti akan terus terpadam disebabkan terlampau panas.

Isu ini dilihat lebih kerap berlaku apabila pengguna menggunakan Pixel Stand sambil membuat panggilan video. Tetapi, mana-mana peranti kebiasaannya memang akan sedikit panas jika membuat panggilan video, bermain permua atau menjalankan multi-tugas. Cuma, pada Pixel 3 ini ia terus dipadam secara automatik. Ya, notifikasi akan diberikan memberi amaran – tetapi isu panas dan terus terpadam ini bagi saya agak menjengkelkan. Pixel 3 XL yang saya gunakan sekarang, dilihat tiada masalah. Tetapi semasa menggunakan Pixel 2/Pixel 2 XL saya pernah alami isu ini – tetapi itu selepas lama menggunakannya.

Harap Google boleh membaiki isu ini dengan pantas bersama-sama dengan masalah takuk kedua muncul sebelum ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OBMRe1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.