Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isterinya sedang hamil dan waktu tibanya keputusan imbasan, Suaminya Hampir Pengsan! Doktor berkata Ini Kejadian Hanya 1 Dari 15 Juta Orang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isterinya sedang hamil dan waktu tibanya keputusan imbasan, Suaminya Hampir Pengsan! Doktor berkata Ini Kejadian Hanya 1 Dari 15 Juta Orang


Berkahwin dan mempunyai anak adalah keinginan setiap pasangan. Banyak pasangan yang sudah lama berkahwin tidak mempunyai anak.
Ada yang baru berkahwin tetapi telah dikurniakan anak.
Pasangan muda ini berkahwin dan bersemangat untuk kehadiran bayi di rumah mereka.
Tidak lama selepas perkahwinan, isteri tahu bahawa dia mengandung.
Pada hari ultrasound, jururawat memberi mereka berita yang mengejutkan pasangan mengenai “bayi” – 1 dari 15 juta kejadian.


Bethani dan Tim Webb dari Hythe, Alberta, berkenalan selama dua tahun sebelum berkahwin pada bulan Jun 2015.
Selepas hanya tiga bulan perkahwinan, Bethani hamil. Pada bulan Disember 2015, pasangan itu pergi ke hospital untuk normal imbasan ultrasound.
Apabila jururawat melihat skrin, dia memberitahu pasangan bahawa Bethani mengandung kembar empat seiras – semua wanita. Webbs kaku dan tidak dapat berkata-kata.
“Saya tidak percaya, saya sangat terkejut. Secara jujur, saya fikir teknologi ultrabunyi membuat ‘lawak’. Saya tidak percaya, “kata Bethani kepada CBC News.
“Nasib baik suami saya sedang duduk kerana dia hampir pengsan,” katanya.
Kembar empat secara semulajadinya diwarisi dan keluarga Bethani atau keluarga Tim tidak mempunyai sejarah kembar. Kebarangkalian mengandungi kembar seiras ialah 1 dalam 15 juta.
Bethani melahirkan empat gadis yang sihat melalui Caesarean selepas 33 minggu, Jun 2016. Mereka dinamakan Abigail, McKayla, Grace, dan Emily.
Bayi yang mempunyai rupa yang sama membuatkan sukar bagi mereka untuk membezakannya, jadi mereka perlu melukis jari kaki mereka dengan warna yang berbeza untuk membezakannya.
“Saya perlu melihat jari kaki mereka atau saya tidak dapat membedakan mereka,” kata Bethani.
Menjaga empat bayi memerlukan banyak masa dan usaha. Ketika mereka berusia 9 bulan, Bethani akan beralih antara 25 dan 30 lampin setiap hari, dan mereka akan meminum susu formula 900 gram dalam sehari setengah.
Kos membesarkan anak juga tinggi dan, mujurlah, jiran-jirannya banyak membantu mereka. Sukarelawan melawat keluarga setiap minggu untuk melihat bayi dan mengumpul dana tempatan untuk membantu membeli van untuk mereka.
“Sungguh luar biasa, kerana tidak ada cara kita boleh melakukannya sendiri,” kata Bethani.
“Saya fikir bahawa makan adalah bahagian paling sukar, dia berkongsi. Terutama memberi makan pada waktu malam, sangat sukar. ”
Pasangan itu kini tinggal di rumah ibu Tim, yang sangat gembira dapat membantu menjaga cucu-cucu.
“Tak ternilai, bayi-bayi ini tidak ternilai,” katanya.
Walaupun mempunyai empat orang anak di rumah, keseronokan menjaga anak-anak yang dibawa ke kehidupan seseorang tidak dapat dinafikan keseronokannya.
“Saya tidak boleh bayangkan hidup tanpa mereka sekarang kerana mereka berada di sini. Saya tidak tahu apa yang akan saya lakukan tanpa mereka, “kata Bethani.
Kehidupan mesti penuh dengan kejutan, dan kejutan yang paling indah adalah sayang anda untuk anak anda. Membesarkan anak atau empat kanak-kanak sekaligus sangat berharga kerana mereka adalah anugerah yang jarang terdapat pada semua orang.
Waduh gembira untuk mendapatkan hadiah yang paling indah ..
Sumber: samsendat.com


✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2rxtLwe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.