Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelik netizen perlekeh artis berniaga - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelik netizen perlekeh artis berniaga

KUALA LUMPUR: Pelakon Zara Zya kesal segelintir netizen suka mencaci memperlekehkan usahanya berniaga.

Pelik dengan sikap itu, Zara menjelaskan, biarpun menjadi selebriti, laluan untuk dirinya bertapak dalam dunia perniagaan bukanlah mudah disangka.

“Saya pelik... Jual gincu, orang kata bibir tak cantik pun nak jual gincu.

“Apabila jual kanta lekap, dituduh tiru bisnes orang lain. Apabila saya cuba jual produk pelangsingan badan, mereka kata saya sudah kurus, jadi tak payahlah menipu pelanggan.

“Saya tertanya-tanya, hina sangatkah saya berniaga? Bukan senang hendak menjadi peniaga. Orang mungkin ingat jadi artis ada laluan mudah dalam bisnes.

“Sedangkan saya bertahun-tahun cuba bertahan... Buat semua kerja sampai membungkus dan mengepos sendiri barangan.

“Tak cukup itu, saya ditipu dan pernah produk tak laku biarpun promosi hari-hari... Semua saya sudah rasa,” katanya kepada BH Online.

Zara kesal segelintir netizen berfikiran sempit kononnya dia mengaut untung atas angin malah ada yang terang-terangan mengkritiknya di laman sosial.

Lebih mengejutkan, dakwa Zara, anggota keluarganya turut terkait dan dihina beberapa individu dalam komen yang dilayangkan.

“Jika diikutkan, saya enggan beri kenyataan kerana terlalu sedih dan emosi. Namun, saya masih mahu kongsi dengan peminat apa yang dilalui sejak berniaga.

“Entah apa yang mereka sakit hati, saya pun tak faham. Lebih pelik ada yang sudah kaya dan berpengalaman dalam menjual produk, mengata saya. Sedangkan saya tak jual barang yang sama dengan dia,” katanya.

Zara sedar karier lakonannya tidak menyerlah.

“Saya fikir tak mampu bertahan sehingga tua dalam industri seni ini. Jadi, bermula dari sekarang, saya perlu mencari tapak (sumber pendapatan sampingan),” katanya.-BERITA HARIAN



✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2IID1rh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.