Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Next@Acer, Macbook 2016, Facebook Group Call - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Next@Acer, Macbook 2016, Facebook Group Call

Minggu ini, Acer telah memperkenalkan sejumlah produk baru pada acara khusus yang dinamakan sebagai Next@Acer, termasuk antaranya adalah Acer S13 dengan rekaan yang nipis dan elegan, Acer Liquid Zest Plus yang menawarkan bateri berkapasiti 5000mAh, dan komputer memfokuskan permainan dibawah keluarga Predator.

Selain Acer, Apple turut telah memperkenalkan komputer riba baru Macbook yang kini hadir dengan kemaskini spesifikasi dan juga pilihan warna merah jambu emas.

Dalam arena telekomunikasi pula, Maxis pada minggu ini telah memperkenalkan pakej dan pelan baru mereka, MaxisONE Plan – sementara Celcom pula hadir dengan pakej jalur-lebar untuk rumah mereka dengan kelajuan 10Mbps.

U Mobile turut tidak ketinggalan dan telah mengumumkan penawaran data percuma untuk menggunakan Waze.

Beberapa aplikasi turut telah dikemaskini minggu ini, termasuk salah satunya adalah permainan kasual Crossy Road yang kini membawakan sokongan memainkan secara multiplayer.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1YNJwYd

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.