Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook News Feed Kini Lebih Memaparkan Perkongsian Daripada Rakan-Rakan Berbanding Facebook Pages - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook News Feed Kini Lebih Memaparkan Perkongsian Daripada Rakan-Rakan Berbanding Facebook Pages

Facebook sering membuat perubahan dan eksperimen pada paparan News Feed mereka, dan terkini Facebook mengumumkan algoritma terbaru untuk News Feed akan mula lebih memaparkan perkongsian daripada rakan-rakan dan ahli keluarga di Facebook, berbanding dengan perkongsian daripada Facebook Pages.

Seperti ramai sedia maklum, Facebook ingin menghubungkan lebih ramai pengguna melalui platform mereka, dan dengan perubahan ini Facebook ingin memastikan pengguna tidak terlepas sebarang perkongsian dan kemaskini daripada rakan-rakan mereka yang lain.

Facebook turut mengatakan beberapa Facebook Pages mungkin akan melihat impak yang rendah dalam membawa pautan keluar ke sesuatu web. Facebook meminta para pemilik Facebook Pages untuk lebih hadir dengan kandungan yang boleh membuatkan pengguna berinteraksi melaluinya – sekaligus menjadikan perkongsian tersebut dapat dilihat dengan lebih ramai lagi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29aYaJl

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.