Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Galaxy A9 Pro Mula Dijual Di Malaysia Pada Harga RM1999 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Galaxy A9 Pro Mula Dijual Di Malaysia Pada Harga RM1999

Samsung Galaxy A9 Pro dilancarkan di China pada Mac lalu dan ia kini boleh dimiliki oleh pengguna di Malaysia pada harga RM1999. Galaxy A9 Pro hadir dengan skrin 6″ SAMOLED dengan paparan HD, diperkasakan pemproses Snapdragon 652, RAM sebesar 4 Gigabyte dan storan dalaman sebesar 32 Gigabyte

Samsung Galaxy A9Untuk rakaman gambar, peranti ini menggunakan kamera belakang 16 Megapixel dan kamera hadapan 8 Megapixel. Ia turut menyertakan pengimbas cap jari pada bahagian hadapan, dan menggunakan Android 6.0 Marshmallow. Akhir sekali ia dilengkapi bateri sebesar 5000 mAh untuk memastikan hayat penggunaan yang panjang. Menarik sekali peranti ini masih belum dilancarkan secara rasmi oleh Samsung Malaysia tetapi boleh dibeli di rangkaian kedai elektronik Seng Heng. Galaxy A9 Pro ialah peranti ke empat di dalam keluarga Galaxy A yang dilancarkan di Malaysia tahun ini selepas A3, A5 dan A7.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29eGnmk

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.