Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Peranti Terbaru Blackberry Akan Dihasilkan Oleh TCL - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Peranti Terbaru Blackberry Akan Dihasilkan Oleh TCL

Percubaan pertama Blackberry dalam penghasilan peranti Android nampaknya kurang berjaya. Kurang sejuta unik Blackberry Priv terjual setakat ini dan mereka melaporkan kerugian mencecah $600 Juta pada suku pertama 2016. Kegagalan Priv dikatakan adalah kerana harga jualannya yang terlalu tinggi. Blackberry akan melancarkan sebuah peranti baru pada harga lebih marhaen pada bulan Julai ini. Dokumen mengenai peranti ini tertiris semalam.

Blackberry-Hamburg-Leak-2Menarik sekali peranti dengan kod STH100-2 ini dihasilkan oleh TCL yang mengeluarkan peranti berjenama Alcatel. STH100-2 dipercayai adalah Blackberry Hamburg yang mempunyai skrin 5″ HD penuh dan diperkasakan pemproses Snapdragon 615. Ura-ura mengatakan ia akan mempunyai rekaan seakan Alcatel Idol 4. Tidak seperti Priv, Hamburg akan mempunyai skrin sesentuh sepenuhnya tanpa papan kekunci fizikal boleh luncur. Kepada peminat tegar Blackberry yang mahukan peranti yang lebih mampu milik, nantikanlah kemunculan Hamburg bulan hadapan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/28W7NYX

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.